уторак, 7. април 2020.

08.04.2020. ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА - седми разред


ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА  - седми разред
Одржавање часа на даљину реализује се према утврђеном распореду - седми разред  (среда, трећи и четврти час у времену од 11 до 13 часова)
(обрада/ вежбање)
08.04.2020.године

Да подсетим:


Садржај наставне јединице, материјал, задатке и рад на часу можете видети и на својим мобилним телефонима, ако нисте у прилици да тренутно користите рачунар на блогу који сам специјално поставила за вас, како би уштедели време проведено крај рачунара и уступили га вашим члановима породице.
Адреса блога којој приступате је:

Техника и технологија и ТИО - tehnikait.blogspot.com

 На свом телефону прегледате садржаје, урадите домаће задатке, сликате и проследите са рачунара из Гугл учионице из задатка, обзиром да ту имате опцију за слање.
Запамтите да је организација рада веома битан фактор у реализацији задатка.

                                                                                                                    
Драги моји ученици,
пре него што започнемо реализацију наставне јединице Проналажење информација, стварање идеје и дефинисање задатка, мало ћемо застати.
Застаћемо да одамо почаст човеку који више није са нама, али који ће увек бити у нашим срцима , ваш наставник, а наш колега  Зоран Милошевић. 
А, сада идемо даље. Бићемо спортисти као што је то и наставник био, и истрајаћемо у овим тешким временима у трци за знањем.

Почнимо са постављањем питања:

1. Где, када и на који начин, можемо пронаћи информацију?
 Информацију проналазимо у стручној литератури и на интернету.
Информацију проналазимо у зависности од својих интересовања и задатака које треба реализовати.
Информацију можемо пронаћи користећи различиту врсту извора, штампаних и дигиталних (уџбеник, часопис, видео садржај, стручна литература, квизови, фотографије…)
Ако су задаци дефинисани информацију можемо пронаћи помоћу кључних речи  у случају да није дата тачна адреса помоћу које приступамо дигиталном садржају.

2. Када се ствара идеја?
Идеја се може створити када имамо интересовање да нешто направимо у зависности од задатка који се пред нас поставља.

3. На који начин дефинишемо задатак?
Задатак дефинишемо у зависности од области којој приступамо и њеним захтевима за реализацију задатка.
Само дефинисање задатка (пројекта) има своје фазе:
  • ·         Тема задатка
  • ·         Формирање група (тимова)
  • ·         Задужења (задатак) сваког појединца у групи
  • ·         Начин реализације задужења чланова групе
  • ·         Међусобна комуникација и сарадња (инструкције и повратне информације)
  • ·         Склапање делова у целину
  • ·         Испитивање функционалноси
  • ·         Готов пројекат

Обзиром да се у седмом разреду бавимо машинама / роботима представљамо:
Фазе конструисања и моделовања
  • ·         Постављање задатка,
  • ·         Избор носеће структуре,
  • ·         Енергетско решење,
  • ·         Кретни преносни и извршни механизми,
  • ·         Управљање конструкцијом,
  • ·         Компоновање конструкције,
  • ·         Обликовање конструкције,
  • ·         Монтажа и одржавање конструкције,
  • ·         Испитивање конструкције,
  • ·         Израда техничке документације.


Ево прилике да истражите своја интересовања и проверите своје знање.
Колико знаш о вештачкој интелигенцији и роботици?

Ниси једина особа која ради овај квиз, зато пажљиво. Такмичиш се са невидљивим супарницима. Мада можеш да позовеш и неке укућане да заједно учествујете у квизу. Питања и линкови ће те водити кроз причу о роботици па ћеш открити и ко је смислио првог робота који је личио на човека, али и колико добро компјутер може играти шах. Најзанимљивије је што ћеш научити тест путем којег можеш да провериш да ли је неко робот?! 

Кликом на линк приступате радионици виртуелног научног клуба, где самостално радите.
Формат: квиз; деца могу самостално да раде
Трајање: око 20 минута



Рад на часу :  приступите линку, проверите своје знање у квизу, помоћи ће вам у избору ваше идеје коју желите да реализујете и претражите на интернету информације за реализацију идеје.
Преписати текст са часа из материјала у свесци.

Најављујем наставну јединицу за следећи час:
Самосталан/тимски рад на пројекту.

Домаћи задатак:
 Рад са часа и опис ваше идеје написати у свесци.
Сликати рад и послати наставнику.

Нема коментара:

Постави коментар