уторак, 9. јун 2020.

10.06.2020. ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА - седми разред


ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА  - седми разред
Одржавање часа на даљину реализује се према утврђеном распореду - седми разред  (среда, трећи и четврти час у времену од 11 до 13 часова)


Анализа практичних радова - повратна информација


( систематизација/практичан рад)
10.06.2020.године

Да подсетим:

Садржај наставне јединице, материјал, задатке и рад на часу можете видети и на својим мобилним телефонима, ако нисте у прилици да тренутно користите рачунар,  на блогу који сам специјално поставила за вас, како би уштедели време проведено крај рачунара и уступили га вашим члановима породице.
Адреса блога којој приступате је:
Техника и технологија и ТИО - tehnikait.blogspot.com

 На свом телефону прегледате садржаје, урадите домаће задатке, сликате и проследите са рачунара из Гугл учионице из задатка, обзиром да ту имате опцију за слање.

Упутство за кретање на Гугл учионици можете погледати кликом на линк испод.
https://www.youtube.com/watch?v=v5i5T-AMfws

Запамтите да је организација рада веома битан фактор у реализацији задатка.

Наставна јединица:

Систематизација
Анализа практичних радова
На претходним часовима смо научили како представљамо неки производ (реклама) уз техничку документацију и прорачун трошкова за израду модела и одређивање тржишне вредности модела.
Све те  елементе сте представили у вашој дигиталној презентацији, при чему сте модел бирали на основу достављених техничких цртежа за модел.
Већина вас је проследила свој задатак.
На основу извршене анализе свих достављених радова, изабрани најбољи радови  приказани су на претходном часу.
Ваш задатак је био да погледате ваше презентације и доставите коментар – анализу ваших презентација као повратну информацију.
Неки од вас су то урадили, а неки не.
На овом часу у прилогу достављам ваше коментаре – повратне информације, погледајте их, извршите анализу и доставите у задатку коментар као повратну информацију.
У прилогу следе ваши коментари:
  •          Све презентације су ми се допале!
  •          Nastavnice, pogledala sam prezentacije sa linka loji ste poslali, uspesno sam glasala sva tri puta. Pozdrav :-) Takodje sam pogledala i nase prezentacije, naravno.
  •          Pregledala sam sve radove.Svi radovi su fenomenalno odrađeni.Takođe Vam se zahvaljujem što se među boljim radovima nalazi čak i moj rad.
    Veliki pozdrav!:)
  •         Ja mislim da je poucan i veoma zanimljiv. Da Zaa novakovu.
  •         Mislim da su prezentacije uredu. Super je što su se neki potrudili da ih urade, pozdrav.
  •        Sviđaju mi se prezentacije. pomogle su mi oko izrađivanja moje prezentacije
  •      Повратна информација
Драга наставнице,
Погледао сам наше презентације и све ми се допадају, такође на сајту сам успешно гласао три пута као што сте рекли. Драго ми је што је и моја презентација међу најбољим, али сам такође
приметио да ми је презентација другачија него што је направљена. У прилогу вам шаљем
презентацију која није измењена.
Велики поздрав,

  •       Драга наставнице, презентације су интересантне и креативне. Мислим да свако од нас може да научи из презентација које су радили други ђаци и да добије инспирацију за будуће задатке.

Много поздрава!

  •         АНАЛИЗА ПРЕЗЕНТАЦИЈА ПРАВЉЕНИХ ЗА ПРЕДМЕТ ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА ТОКОМ ДРУГОГ ПОЛУГОДИШТА ШКОЛСКЕ ГОДИНЕ 2019/20


Анализирао сам презентације „Модел аутомобила“, „Сталак за оловке“, „Шестар за преношење мера“. Презентације су јасно замишљене и направљене тако да их може разумети и особа која нема пуно техничког образовања. Ипак, с обзиром на то да су дати и технички цртежи, за комплетно праћење упутстава за прављење модела, неопходан је одређени ниво техничког образовања, као и мануелне спретности.
Презентације су реализоване на атрактиван, али не и оптерећујући начин, немају превише „украса“, нити анимација, што мислим и да јесте циљ оваквих презентација. У савременом свету, не желимо да нас заблесну празни садржаји, већ да, ако нам је потребан неки од горе поменутих предмета, добијемо једноставна, тачна и јасна упутства како да их направимо.
Можда би једна од замерки коју бих сам себи ставио била да део презентације посвећен реклами ипак мора да буде атрактивније замишљен и спроведен, јер ипак реклама продаје производ.

  • Свиделе су ми се презентације,занимљиве су и поучне.

...

Из приложеног се види да нису сви ученици активни и да не извршавају своје обавезе, што се може коментарисати као неодговорност према раду и обавезама.
Желим да вам се захвалим на успешној сарадњи и ефикасности у раду.
Они који нису доставили коментар - повратну информацију да то ураде до 14.06.2020. године.
Сматрајте то као део задатка који дугујете.

Рад на часу:
Погледати ваше ваше коментаре – повратне информације, и доставите коментар - повратну информацију, (за оне који то нису урадили).
Уживајте!!!




Нема коментара:

Постави коментар