понедељак, 8. јун 2020.

09.06.2020. ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА - шести разред

ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА - ШЕСТИ РАЗРЕД
Одржавање часа на даљину реализује се према утврђеном распореду - шести разред (уторак, трећи и четврти час у времену од 11 до 13 часова).
Наставна јединица:
Систематизација
Анализа повратне информације на завршни рад
(систематизација / практичан рад)
09.06.2020.године

Да подсетим:
Садржај уџбеника техника и технологија за шести разред, можете да погледате на платформи Едука Дигитал, истовременим кликом на тастер Ctrl и линк испод, и да се подсетите садржаја из претходне наставне јединице.
(https://test.e-eduka.rs)

Садржај наставне јединице, материјал, задатке и рад на часу можете видети и на својим мобилним телефонима, ако нисте у прилици да тренутно користите рачунар, на блогу који сам специјално поставила за вас, како би уштедели време проведено крај рачунара и уступили га вашим члановима породице.
Адреса блога којој приступате је:
Техника и технологија и ТИО - tehnikait.blogspot.com

На свом телефону прегледате садржаје, урадите домаће задатке, сликате и проследите са рачунара из Гугл учионице из задатка, обзиром да ту имате опцију за слање.
Упутство за кретање на Гугл учионици можете погледати кликом на линк испод.
https://www.youtube.com/watch?v=v5i5T-AMfws
Запамтите да је организација рада веома битан фактор у реализацији задатка.

Наставна јединица:
Систематизација
Анализа коментара као повратне информације ваших практичних радова достављених у прилогу за претходни час

На претходним часовима смо научили:
• Шта чини техничку документацију, и које су фазе у реализацији пројектног задатка.
• Одређивање тржишне вредности производа:
 Први корак је да дефинишете шта сте све употребили од материјала за израду макете/модела.
 Други корак је да дефинишете цену утрошеног материјала, време потребно за израду модела и цену уложеног рада по сату.
 На основу свих елемената утврђујете цену вашег модела/производа на тржишту.
• Како се креира реклама за изабрани модел.
Сви ти елементи су вам потребни за израду завршног задатка ,,Представљање производа и креирање дигиталне презентације“

На основу извршене анализе ваших достављених радова – презентација, на претходном часу , следе ваши коментари на ваше радове:
• Mnogo su mi se dopale prezentacije najviše zbog maštovitosti ali i preciznost.
• Prezentacije su dobro uradjene, vidi se da smo se svi mnogo trudili.
• prezentacije su bas lepe!
•     Postovanje Nastavnice,

Pogledao sam prezentacije mojih drugara, meni se sve jako dopadaju, mozda bi neke mogle da budu malo opsirnije i sa vise slika, ali sve u svemu moji drugari su se bas potrudili oko svake prezentacije i zeleo bih da svakom ponaosob Cestitam! Sve najbol;je Vam zelim/“
• Svaka cast svima koji su uradili te prezentacije. Svaka od njih je posebna na svoj nacin i svaka mi se svidja
• Драга наставнице,
прегледао сам све презентације које сте нам послали. Све су ми добре. Било ми је занимљиво да их гледам. Неке су мало кратке. Поздрав.

Prezentacije koje su predstavljene su raznovrsne i na svoj način zanimljive. Ono što je karakteristično je da su većinom sačinjene od materijala sa interneta ili sa prilozima koji nisu rezultat ličnog rada prema preciznim instrukcijama koje smo dobijali od Vas. Moje je razmišljanje bilo da lekciju po lekciju prolazim kroz tehničku dokumentaciju kako je to zadavano: kroz crteže, tehničke opise, troškovnike i modele. Zatim sam tu dokumentaciju sistematizovao kako je to zahtevano, prilažući uz nju i slike procesa izrade modela. Na taj način sam prošao korak po korak kroz ceo predmet i postavljene zadatke. Smatrao sam da je to način kako treba da naučim da sam pravim tehničku dokumentaciju, a ne da mi neko drugi prilaže nađenu dokumentaciju sa interneta ili drugih izvora.

• Draga nastavnice meni su se sve prezentacije svidele zato što je svaka na svoj način specifična.
Pozdrav i čuvajte se!!!
•     Презентације су занимљиве.
• Dobro vece,meni se svidja moja prezentacija i tako sam je napravio da bi nabrojao i ubacio u prezentaciju sve potrebne informacije o radu (postupak izrade,potrebne materijale,potreban alat za izradu...)Samim tim neko ko ne zna kako da napravi ili pokusava da napravi najverovatnije bi uspeo uz pomoc svih tih uputstava i samim tim sam je analizirao i nabrojao sve potrebne informacije za nekoga ko gleda maketu kao vec napravljenu.Pozdrav!
• Свиђају ми се све дигиталне презентације. Не могу рећи која ми се највише допада, јер су све занимљиве и поучне.
• Презентације су супер и добро одрађене.
• Prezentacije koje su predstavljene su raznovrsne i na svoj način zanimljive. Ono što je karakteristično je da su većinom sačinjene od materijala sa interneta ili sa prilozima koji nisu rezultat ličnog rada prema preciznim instrukcijama koje smo dobijali od Vas. Moje je razmišljanje bilo da lekciju po lekciju prolazim kroz tehničku dokumentaciju kako je to zadavano: kroz crteže, tehničke opise, troškovnike i modele. Zatim sam tu dokumentaciju sistematizovao kako je to zahtevano, prilažući uz nju i slike procesa izrade modela. Na taj način sam prošao korak po korak kroz ceo predmet i postavljene zadatke. Smatrao sam da je to način kako treba da naučim da sam pravim tehničku dokumentaciju, a ne da mi neko drugi prilaže nađenu dokumentaciju sa interneta ili drugih izvora.
• Pogledao sam. Bas su svi dobri.
• Драга наставнице, погледао сам презентацију прекјуче, јер нисам због неког проблема са компјутером могао да отворим раније.
Има баш лепих радова. Препознао сам и своја два рада.
Поздрав.
• Draga nastavnice prezentacija mi se svidela, pozdrav i čuvajte se!!!


Већина од вас је свој коментар проследила у задатом року. Као што запажате свако има своје виђење на квалитет завршног рада - презентације, и сви сте на неки начин у праву. Они који нису доставили свој коментар , могу то урадити до 15.06.2020.године.
Ваше коментаре анализираћемо и на следећем часу 16.06.2020. године.
Желим да вам се захвалим на успешној сарадњи и ефикасности у раду.
Рад на часу:
Погледати ваше достављене коментаре - повратне информације, на ваш завршни рад и доставите коментар - повратну информацију (за оне који то нису урадили), до 15.06.2020.године.
Уживајте.
Следећи час радимо систематизацију градива и анализу ваших коментара као повратне информације.

Нема коментара:

Постави коментар