Наставна јединица:
Mоделовање машина и уређаја у грађевинарству и пољопривреди или модела који користе обновљиве изворе енергије
Прошле године си учио/учила који је поступак моделовања од идеје до реализације.
При изради било ког модела или макете, веома је важно добро планирање.
То значи да прво треба да одредиш редослед, тј. алгоритам поступака израде предмета.
Да се подсетимо
Алгоритмом се шематски тачно предвиђа редослед и начин израде неког предмета од стварања идеје (замисли) до готовог производа.
Обнови који су елементи алгоритамског начина настајања неког производа.
Идеја има много, само их треба пронаћи.
Можда ти у томе могу помоћи ИКТ технологије, конкретно претрага на интернету.
При избору модела/макете, мораш водити рачуна да материјали које ћеш користити за рад буду лако обрадиви (картон, шперплоча, дрвене летвице), а алати за рад они са чијим начином употребе си упознат(а).
Такође, мораш водити рачуна да то буде модел машине и уређаја у грађевинарству или пољопривреди (нпр. модел трактора, багера, дизалице и сл.) или модел/макета уређаја који користи обновљиве изворе енергије (нпр.воденица, ветрењача, соларна кућа и др.) о коме си учио/учила.
Најављујем наставну јединицу за следећи час, а то је:
Моделовање машина и уређаја у грађевинарству, пољопривреди или модела који користи обновљиве изворе енергије
Домаћи задатак:
Представи скицом и алгоритмом неку своју идеју, а затим пређи на израду техничке документације,
припрему материјала и алата и израду макете/модела.
Подсетити се шта спада у техничку документацију, то смо радили у петом разреду.
Да подсетим- алгоритам, скица, технички цртеж, изглед готовог модела, избор материјала за модел, избор алата са којим вршимо обраду и назив обраде, текстуални опис рада...
Рад на часу: У свесци према датом цртежу у уџбенику нацртајте макету ветрењаче.
Када завршиш са цртањем сликај и пошаљи наставнику да прегледа.
Прошле године си учио/учила који је поступак моделовања од идеје до реализације.
При изради било ког модела или макете, веома је важно добро планирање.
То значи да прво треба да одредиш редослед, тј. алгоритам поступака израде предмета.
Да се подсетимо
Алгоритмом се шематски тачно предвиђа редослед и начин израде неког предмета од стварања идеје (замисли) до готовог производа.
Обнови који су елементи алгоритамског начина настајања неког производа.
Идеја има много, само их треба пронаћи.
Можда ти у томе могу помоћи ИКТ технологије, конкретно претрага на интернету.
При избору модела/макете, мораш водити рачуна да материјали које ћеш користити за рад буду лако обрадиви (картон, шперплоча, дрвене летвице), а алати за рад они са чијим начином употребе си упознат(а).
Такође, мораш водити рачуна да то буде модел машине и уређаја у грађевинарству или пољопривреди (нпр. модел трактора, багера, дизалице и сл.) или модел/макета уређаја који користи обновљиве изворе енергије (нпр.воденица, ветрењача, соларна кућа и др.) о коме си учио/учила.
Најављујем наставну јединицу за следећи час, а то је:
Моделовање машина и уређаја у грађевинарству, пољопривреди или модела који користи обновљиве изворе енергије
Домаћи задатак:
Представи скицом и алгоритмом неку своју идеју, а затим пређи на израду техничке документације,
припрему материјала и алата и израду макете/модела.
Подсетити се шта спада у техничку документацију, то смо радили у петом разреду.
Да подсетим- алгоритам, скица, технички цртеж, изглед готовог модела, избор материјала за модел, избор алата са којим вршимо обраду и назив обраде, текстуални опис рада...
Рад на часу: У свесци према датом цртежу у уџбенику нацртајте макету ветрењаче.
Када завршиш са цртањем сликај и пошаљи наставнику да прегледа.
Нема коментара:
Постави коментар